Dyzeliniams varikliams Di4
  • Dyzeliniams varikliams Di4
  • Dyzeliniams varikliams Di4
  • Dyzeliniams varikliams Di4

Dyzeliniams varikliams | Di4

45,20 EUR
Su mokesčiais

„RVS Master“ Dyzeliniams varikliams | ENGINE TREATMENT Di4

Vidaus degimo dyzelinius variklius atstatantis ir restauruojantis mišinys sukuria apsauginę metalo keramikos plėvelę ant besitrinančių metalinių paviršių. Plėvelės storis priklauso nuo to, kaip smarkiai susidėvėjęs variklis ir nuo variklio detalių nusidėvėjimo masto. Nusidėvėjusios detalės atstatomos iki gamyklinių parametrų. Po šio produkto panaudojimo padidėja variklio kompresija, o tepalo slėgis atsistato į gamyklinius parametrus atitinkantį lygį. Metalo keramikos plėvelė pasižymi itin dideliu atsparumu dėvėjimuisi, todėl variklis tampa kur kas ilgaamžiškesnis, o jo detalės tampa atsparesnės dilimui. Dėl to variklio ilgaamžiškumas padidėja net kelis kartus. RVS mišinių nereikia naudoti kiekvieno tepalo keitimo metu.

varikliu remontas

Kiekis
Paskutinė prekė

RVS Master Di4, Di6, Di12, Di25, Di35, Traktor skirtas susidėvėjusiems dyzeliniams varikliams, RVS Master Ga3, Ga4, Ga6 benzininiams varikliams ir jų detalėms atstatyti. Skaičiai prie Di 4, 6, 12, 25, 35 ir Traktor 35   pažymi tepalo kiekį variklyje pagal gamintoją. Pvz.: Di4 skirtas varikliui iki 4 litrų; Di6 iki 6 litrų tepalo karteryje ir t.t. Atitinkamai Ga3 iki 3 litrų, Ga4 iki 4 litrų, Ga6 iki 6 litrų. RVS mišinių nereikia naudoti kiekvieno tepalų keitimo metu, nes tai nėra tepalų priedas.

„RVS Master“ varikliui suteikia keturis efektus:

  • Degalų sąnaudos sumažėja 5-15 procentų;
  • CO/HC išmetimas sumažėja 50-70 procentų;
  • Padidėja variklio galia;
  • Padidėja kompresija cilindruose.

Prieš naudojant RVS-master, rekomenduojame variklį praplauti su RVS-master produkcijos variklio praplovėju  Mf-5 (ypač dizeliniams varikliams tai būtina).

Variklių praplovimas:

Mf-5 buteliuke yra tokia pati medžiaga kuri yra pagrindinėse pakuotėse taip pat yra gumą minkštinančių medžiagų. Jei variklio vidus yra gana švarus, praplovėjas pradeda jį atstatinėti.
MF-5 buteliuke esantį mišinį suplakti ( 20-30 sek.), kad neliktų nuosėdų ir supilti į šilto variklio karterį. 
Tuoj pat užvedus važiuoti įprastu rėžimu 40-50 km, tada leidžiama išjungti variklį (galima važiuoti ir daugiau). 
Iš viso nekeičiant tepalo a/m eksploatuoti dar 200-300 km,
 bet ne daugiau 500 km. Tada pakeisti tepalą ir tepalo filtrą.

Praplovus variklį su Mf-5, pasirinkti RVS-master pakuotę pagal variklio tipą (karbiuratorinis ar dyzelinis) bei tepalo kiekį karteryje numatytą gamyklos- gamintojos. Pilnam variklio atnaujinimui reikalingos dvi pakuotės. Jei variklio rida iki 50 000 km. užtenka vienos pakuotės. Susidėvėjusio variklio parametrai, po pilno ir teisingo apdorojimo, atsistato iki gamyklinių ir išlieka nepakitę per 100 000 km.

Dėmesio: Jeigu variklis buvo perkaitintas, eksploatuotas be tepalo, turi techninių gedimų kaip pav. pradegęs vožtuvas, trūkęs žiedas, ryškus alkūninio veleno bildesys, prasukti indėkai ar paskirstymo velenėlio įvorės, RVS-master produkcijos naudoti nerekomenduojama.

Naudojimo instrukcija:

1. Pirmas variklio apdorojimas:

Variklis pašildomas iki darbinės temperatūros.
Pasirenkama tam varikliui skirta RVS-master produkcijos pakuotė ir išimamas iš jos buteliukas.

Buteliuko sudėtis turi būti kambario temperatūros ir gerai suplakama (20-30 sek.).
Buteliuko turinį supilti į variklį ir jį tuoj pat užvesti. Leisti varikliui dirbti tuščia eiga 15 min.
Tada išjungti variklį 1-2 min. Ir tuoj pat užvedus eksploatuoti automobilį 30-40 km. neišjungiant variklio, vengiant didelių apkrovų.
Po 30-40 km. jau leidžiama išjungti variklį.
Nuvažiavus 400-500 km. (nesvarbu per kokį laikotarpį, per dieną, per dvi dienas ar per savaitę, kuo greičiau tuo geriau, bet vengiant staigių variklio perkrovų) tuoj pat atliekamas antras apdorojimas.Reikalinga ne mažiau dviejų pakuočių.

2. Antras variklio apdorojimas:

Antras variklio apdorojimas atliekamas po 400-500 km. (traktoriams po 8-10 moto/val.) analogiškai pirmajam į tą patį tepalą.
Susidėvėjusio variklio parametrai pilnai atsistato nuvažiavus 1500-2000 km. (arba po 20-50 moto/ val.) po paskutinio RVS-master produkcijos panaudojimo.

Po apdorojimo rekomenduojama atlikti variklio diagnostiką, pasikeitusius parametrus sureguliuoti.

3. Trečias RVS-master naudojimas gali būti būtinas, nustačius ganėtinai didelį variklio susidėvėjimą.

Papildoma instrukcija SKANIA, RENAULT, KAMAZ, MAZ, MTZ ir kitiems a/m,
kurių varikliuose tepalo valymas atliekamas centrifugos pagalba

Variklio apdorojimas RVS-master produkcija atliekamas tik praplovus variklį su RVS-master Mf-5 ir pakeitus seną tepalą ir švariai išvalius centrifugą.

Pirmas apdorojimas atliekamas taip:
Pasirenkama RVS-master produkcijos pakuotė atitinkamai pagal variklyje tepalo kiekį pagal gamyklą
/gamintoją. 
Į variklį supilamas naujas tepalas tik iki apatinės tepalo matuoklės ribos. 
Paimama papildomai 3-5
 ltr. šilto tepalo ir supilamas iš pakuotės buteliukas, prieš tai gerai jį suplakus. 
Tepalas kruopščiai suplakamas ir supilamas į šiltą variklį.
Užvedus variklį leidžiama dirbti 15
 min. tuščia eiga. Užgesinam 1-2 min. 
Tuoj pat užvedus eksploatuoti 30-40
 km. naudojant 80% jo galios.
Nuvažiavus 400-500 km. arba po (8-10 moto/
 val.) atliekamas antras apdorojimas, analogiškai pirmajam tik švariai išvalius centrifugą ir ją sustabdžius arba pakeisti nauja. 
Sustabdyta centrifuga paleidžiama po 400-500km. arba 3-4 moto/
 val. Tepalo keisti nereikia. Jeigu trūksta papildyti iki normos.

Apdorojimo metu galimi variklio darbo pasikeitimai bei požymiai:

1.     Užpylus į variklį praplovėją MF-5 po kurio laiko gali užsidegti arba pradėti mirksėti tepalo slėgio lemputė. 
Išvada: užsiteršė tepalo filtras. Tuoj pat pakeisti tepalą ir tepalo filtrą ir pradėti pirmąjį variklio apdorojimą RVS-master produkcija.
2. Gali kristi variklio galia. 
Išvada: Tai nieko blogo, tai laikina. Tolimesnių apdorojimų metu pakils.
3. Jei po pirmojo arba po antrojo apdorojimo ženkliai išaugo tepalų sąnaudos ir padidėjo dūmingumas. 
Išvadavariklis kažkada anksčiau buvo perkaitintas ir prikepę tepaliniai žiedai. Po pilno apdorojimo reikės pakeisti tepalinius žiedus.

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio savybės:

absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)
apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo; Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas)


Saugumo ir saugojimo instrukcija:

Laikyti žemesnėje temperatūroje nei +400 C;
Patekus ant odos, nuplauti šiltu vandeniu su muilu;
Pakliuvus į akis gali atsirasti dirginimas- praplauti vandeniu. Dirginimui nepraëjus kreiptis į gydymo įstaigą;
Pakliuvus į virškinimo traktą, praskalauti burną ir kreiptis į gydymo įstaigą. Neiššaukti pykinimo;
Saugoti vaikams neprieinamoje vietoje.

di4
1 Vienetas

Jums taip pat gali patikti